Tuesday, May 27, 2008

happi holidi..

huishh.. skg ni baru la aku ada masa sket.. (ceh.. macam le bz sgt..).. cuti sekolah 3 minggu neh.. ada byk homework.. tak sentuh pon lagi.. jadual aku penuh.. ekekek.. kalau ada masa free, dok basuh bilik air.. sapu sawang2 kat umah.. berinternet.. tgk tv.. kira akaun keluarga dan yang sewaktu dgnnya.. huhu~~

dah 4 hari cuti.. maka bertambah sepah lah umah.. (tak paham lak aku.. bukan ke patutnye makin kemas??).. ye ar.. kalo aku x cuti.. kat umah takde org.. XY kije.. aku lak p skolah.. so xde sapa nak sepahkan umah.. jdnye bila da cuti skolah.. bila XY kije.. aku jd ular sawa.. dok dpn tv (tgk cd/karaoke sensorg/tgk konsert AF yg asik ulang²) sambil makan kopok.. bila kopok abis.. dok belah bilis lak.. bila siap.. dok lipat kain lak (buleh bayangkan ada plastik kopok + kepala/taik ikan bilis + kain yg separuh siap dilipat ada depan tv?).. huhuhu~~
da lama tak rasa besh cengginih.. asal cuti jek.. mesti ada menda tak wat.. skg neh la baru rasa bebetul cuti.. smp dok bertenet jek manjang (oitsss.. tulun sket yek.. mmg ar on jek..tp x semestinya aku dpn pc.. :p)

ujung mingu ni plan nak lik joho.. alim kawen.. tp nak kena susun jadual gak.. ishh.. penin neh.. sana sini rebut2 nak kawen 1 jun.. plus 1 jun tuh besdey XY lak.. haihhhh.. 1 jun alim kawen.. 1 jun noey kawen.. 1 jun gak nyah hani(kat kole kangso) wat kenduri kawen..
haih.. anggap jek la ujung minggu ni jadual mmg lik joho :p.. hurmm o yeah.. sepanjang² 5 bulan aku kpli.. aku jarang btol dpt onlen.. nak emel.. nak ym.. nak apdet cite... seme susa.. kalo dpn pc.. aku rasa cam membazir jek taip blog.. lg bagus kalo wat esenmen (cam bagusss jek..).. jdnya kalo nak apdet skg pon.. seme da expired punya cite.. so aku cuma upload sikit gambo la sepanjang 5 bulan neh.. (pix can tell the story..) :D ..

** gambo 3/4 hari ni sepanjang bz berdeting ngan XY kat putrajaya.. kat PD.. seme xderk.. huhu.. sbb kamera abis betri.. tadapat hamek gambo.. huwarghhh!!

BINA INSAN GURU 1 (BIG) - TG BIDARA, MELAKA
4 hari 3 malam (dah mcm percutian apa lak..) well kitorg siri 1 punya.. da lama x camp.. bila p smula.. teringat zaman skolah².. dulu masa skolah pantang ada camping.. aku le yg rajin join p sana sini.. tatau ngapa sejak masuk form 4.. aku malaih p camping lak.. kat mmu lagik la.. bila da kije.. langsung takde masa.. tetiba.. masuk ipis.. kena camping lg... haaaa..








BINA INSAN GURU 2 (BIG) - IPIS
Untuk BIG 2.. kena wat Khidmat Masyarakat..Mathematics Class 1.04 memula kena cat tangga ngan apa ntah lg.. tp sbb cuaca x mengizinkan.. jdnya batal la sgala cat mengecat.. ganti ngan kemas /basuh masjid + kumpul sgala reta menda yg da rosak keliling maktab.. (tp kenapa dlm album aku byk sgt gambo masa makan eik..?? kompiusyhh..)



ES_HIGHWAY PROJECT

yg ini sbnrnya presentation utk subject alam sekitar.. and here was the role play!!







SAMBUTAN MAULIDUR RASUL

hermm.. xde apape.. yg besh nye hari tu kitorang lik awal.. sampai tghari jek.. ekekek.. :p



PROGRAM PENDIDIKAN LUAR - Tg Tuan, Port Dickson

untuk semua yg amek PJ as major / minor subject.. 4 hari 3 malam.. seronokkkkkkk!!!..enjoy the pix~

















**entry kali nih dah macam ensiklopedia pulak.. pnuh ngan gambo

No comments: