Wednesday, June 11, 2008

endless love

mood : endless love

haih.. cuti 3 minggu ni danak abis da.. alahaiii cepatnya cuti nak bis.. nak tunggu cuti lagi ujung thn kang lamanyee.. (ngalahkan budak skulah lak dah..)..

sepanjang cuti ni byk masa aku ngabiskan dpn tv.. uhuu~~ pagi2 pkul 10 sambil lipat kain tgk citer Wedding (tv8).. pastu tgk la apape citer.. kalo da bis seme citer.. bantai layan abiskan segala episod citer Sindarela kat tv3.com.my .. halaermekk.. layan btollah!!

arini aku dok diam.. ada plan.. tp susa la nak arrange.. thn dpn jek la.. :p (saja tanak citer kat sini.. ekeke!!!) dok dpn pc layan lagu endless love jek.. abis lagu tu.. sambung lak lagu without you.. pehtu dah macam2 lagi lagu².. sambil dok tgk gambar XY (mengong ke hapa? tetiap ari nampak muka.. tetiba dok dpn pc nak tgk gambo.. pe kije???)

o yeah.. baru dpt tau linda kawen.. lama x jmp linda.. last jumpa masa wedding aku.. tp dia x ckp pon dia nk kawen.. dapat tau pon sbb burak ngan adik dia.. adik dia janjik nk kasik gambolinda kat aku.. tp mananya?? tak kasik² pon neh.. haishh.. dapat gambo linda kang aku upload la..

btw, sempena cuti skulah yg byk kenduri kawen ni aku nak ucapkan

"Selamat Pengantin Baru + Semoga Kekal Bahagia Selamanya" kepada :

Noey + asben.. (pontian, johor)
Iffah + asben.. (pengerang, johor)
Imah + asben.. (jengka, pahang)
Alim + wife.. (kota tinggi, johor)
Linda + asben.. (kota tinggi, johor)

** patut la ramai kanak2 lahir waktu yg lebih kurg sama.. sbb ramai yg kawen masa cuti skulah upanya..

1 comment:

Sofira said...

lama tak baca celoteh huda. rindu plak. ngehhheee.