Friday, September 5, 2008

kenapa lama x update?!

lama betul x ngapdet.. apa ke bizis sgt aku ne? eheh!!.. haa.. aku bizis ngan hal² seharian.. hal² kekeluargaan.. hal² persekolahan.. hal² ketiduran dan ketengok tivian... uhuuu~~

hal² seharian :
aku bizis tengok kain yg penuh kat bakul
~napa la penuh.. ngapa la minik sepol nuar nih susa beno nak basuh kain..

hal² kekeluargaan :
aku bizis tgk sale / perati memana yg ada sale.. bukan utk aku.. utk akak² aku.. utk akak² ipar aku...
~pandai bermain kata btol!!

hal² persekolahan :
aku bizis menanda buku kanak² yg buat aku serba salah nak tanda btol ke sala...
eg VOCABULARY :
- List out 20 wild animals
1) tiger
2) lion
3) elephant
4) bear
5)bla bla..
..
..
..
20) bad tempered crab

*** pandai la budak ni.. masa aku darjah 4.. aku tatau pon nak tulis bad tempered crab.. bahkan.. aku pon blom tau apa crab.. dan yg paling penting utk hidupan laut.. aku cuma tau fish!!!tere btol la murid inih.. dia bleh plak mengketegikan BAD TEMPERED crab dia tu as wild animals.. uhuhuhu~~

-List out 20 interesting places to visit
1) shah alam mosque
2) hospital
3) school
4) bukit merah lake town resort
..
..
..
..
18)klcc
19) menara kuala lumpur
20) menara gading

**aku tak tanda pon.. aku gelak jek sesorang... oopss.. bukan sesorang.. siap bw buku p meja guru lain.. tunjuk kat kawan..dan gelak sesama secara berjemaah.. ekekekek!!!

No comments: