Tuesday, November 3, 2009

Setahun Sudah Berlalu..

Woahhh.. tetiba rasa tegerak nak tulis blog.. lama tuh lbh dr setahun.. eheh! adan hakikatnya td aku smp kena reset password sbb seme pcubaan aku utk masuk blog ni gagal!! haa tuu diaaa.. smp lupa password!..

Dalam setahun nu da macam2 menda jd.. d macam2 yg berubah.. aku bukan cikgu pektikel lg.. mmg dah posting dh.. siap transfer tempat lg.. memula posting dpt kat batang kali.. aduhaiii.. sgt terima kasih la pd dear sbb sanggup tu tetiap ari ulang alik batang kali-klia.. bule imejin??? uhh!! sayer sgt sayangggg la pada dear sayer ineh!!!!.. tp tu dulu june aritu aku dapat tukar dah ke sk jenderam.. huuuu~~ tenang sket rasa.. dekat sket ngan tpt kije dear..

tu cite skulah.. cite kekeluargaan?? huuuu~~ ahli kelorga telah bertambah!!. dan skg aku ada si syomel nombor 2 nama Nur Irdina Batrisyia.. (aku adalah si syomel nombor 1)... hani kata nama batrisyia ni susah sgt dia nk sebut.. ada 3 perkataan.. seme ada huruf R.. ekekek.. x pe la aunty hani. kalo sut nugh ighdina batghisyia pon.. rasanya dia tau hani sbut nama dia.. ekekekeke!!!




1 comment:

Sofira said...

wahhhh tahniah adik huda.

dah dapat si shomey no.2

tapi hang masih menten si shomey no.1 ek?

ni konker namanya... tak patut, tak patut.

jgn mare ek. gurau jek. dah lama tak kaco tuan rumah blog yg takde sokmo. hehehe.